Czytelnicy piszą czyli szykujemy grata na sezon cz. III

Napisał do mnie Grzegorz Zagańczyk – (uczestnik Biwaku z Gratami i czytelnik naszego portalu) o tym jak u niego trwają prace związane z przygotowaniem do nowego sezonu -  #grat_na_sezon 

 



Przygotowanie każdego starszego wozu do sezonu to indywidualna sprawa – pisze Grzegorz.  Ja skupiam się w tym roku na poprawie stanu technicznego, odpuszczam estetykę chyba że jakieś małe i nieskomplikowane zadanie. Najpierw wziąłem się za wycieki oleju z silnika, zdemontowałem nadstawkę głowicy i przestawiacz kąta wtrysku, dwa największe źródła kapiącego oleju. W  dalszych planach mam układ paliwowy, nowe przewody elastyczne, nowy filtr i zajrzę do pompy paliwa, sprawdzę membranę i osadnik. Na koniec zostawiam serwis piast przednich wraz z hamulcami, czeka w kolejce dźwignia hamulca ręcznego i tylne hamulce. Mam naszykowane nowe elastyczne przewody hamulcowe. Planuję też wrzucić nowe opony na tył. Jak starczy czasu. Były plany na lakierowanie felg i remont skrzyni ładunkowej ale to na razie odłożę.  A tuż przed pierwszym wyjazdem wypadło by zainstalować radio oraz CB, leży i czeka od zeszłego roku, no i wymiana oleju i filtra czyli taki podstawowy serwis.

 





 

Kto z czytelników też chciałby podzielić się  przygotowaniami do sezonu –prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na FB.

Igor Krajewski

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kupuję nowe auto - czyli pierwsza 5 TOP HIT sprzedaży roku 1992

Jakie nowe auta kupowaliśmy najchętniej w 1992 roku? Wyniki sprzedaży pokazują jasno - rządziła polska produkcja!  Już teraz 5 najlepszych T...